perjantai 29. kesäkuuta 2012

IHAN EKA

Nonni. Koitetaas sitten onnistuuko tämä. Mä oon ihan käsi näiden tietsikkajuttujen kanssa. Ompelukone sopii mulle paljon paremmin =D Siinä ainakin näkee heti mitä tapahtuu. Tietsikalla sitä kuvittelee tekevänsä jotain hienoo ja sitten kun painaa enteriä, niin lopputulos voikin olla ihan mitä tahansa. No, kyllä ompelukoneellakin joskus noin voi käydä.

Mutta siis ompelukoneella tuli tehtyä itselle hattu. Tai Ottobre (3/2010) sanoo, että se on lierikko, mutta mun mielestä se näyttää erehdyttävästi hatulta. Koko 54, mikä sopii mun päähän ihan justiinsa. Kangas on Finnlaysonin jotain pöytäliinakangasta ja vuorina mun opiskeluaikaista verhoa (eli tosi vanhaa). Muuten ihan hyvä, mutta en mä tiedä tuleeko tätä pidettyä. Miehen mielestä tää näyttää ihan hassulta. (Kannattaako kysyä mieheltä??)
On mulla muutakin valmistunutta, mutta nyt pitää mennä valmistamaan perheelle ruokaa (jauhelihakastiketta ja spaghettia, nam), joten jatkan myöhemmin. Ja nyt sitten pitää painaa sitä enteriä, ei kun julkaise -nappia. Hui! Koitetaan.

9 kommenttia:

  1. Ymmärtääkö ihan normimiehet jotain hatuista..? Ei..Mä voisin vetäistä ton ilomielin päähäni jos vaan naama antaisi myöten.. Ei sovi pipo, ei hattu:-( Eikä ompelukone tottele:-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin piti kuvata noin, ettei naama näy, kun naama ja hattu ei vaan sovi yhteen :)

      Poista
  2. Musta tuo on kyllä todella hieno, ei niiltä miehiltä kannata kysellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ihan omaa tyhmyyttäni mieheltä kyselen =)

      Poista
  3. Ihan pelästyin kun blogiteksti pärähti linkistä :-) mutta kylläpä on tätä odotettukin!!! Tosi tyylikäs hattu, nyt vaan surautat kesämekon kaveriksi ja meet johonki hienostelemaan. Jätä mies lasten kans kotiin.

    VastaaPoista
  4. Ihan pelästyin kun blogiteksti pärähti linkistä :-) mutta kylläpä on tätä odotettukin!!! Tosi tyylikäs hattu, nyt vaan surautat kesämekon kaveriksi ja meet johonki hienostelemaan. Jätä mies lasten kans kotiin.

    VastaaPoista
  5. Ihan pelästyin kun blogiteksti pärähti linkistä :-) mutta kylläpä on tätä odotettukin!!! Tosi tyylikäs hattu, nyt vaan surautat kesämekon kaveriksi ja meet johonki hienostelemaan. Jätä mies lasten kans kotiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelin laittaa miehen ja lapset maailmalle, jahka kerkeen...

      Poista
  6. halvata, mites se teksti noin pommittelee :O

    VastaaPoista